Grorud MDG søker listekandidater

Grorud MDG søker kandidater som er villig til å stå på vår bydelsutvalgsliste til bydelsvalget i Bydel Grorud høsten 2015. Er du et samfunnsengasjert menneske som ønsker å gjøre en forskjell for lokalsamfunnet vårt? Kjenner du noen du vet at deler våre verdier og som du mener vi burde kontakte for å være kandidat på vår valgliste til bydelsutvalget 2015? Da ønsker vi gjerne å høre fra deg.

Miljøpartiet De Grønne trenger engasjerte mennesker med ulik bakgrunn, kompetanse og interesser som ønsker å gjøre en forskjell for lokalsamfunnet på Grorud. Vi trenger kandidater som kan fylle de øverste plassene på vår valgliste og som er innstilt på å ta rollen som folkevalgte ombudskvinner og menn for MDG i Grorud Bydelsutvalg.

Vi trenger også personer som kan stille lenger ned på vår valgliste og på den måten støtte opp om våre toppkandidater. Som listekandidat viser du din støtte til vår politikk og bidrar til at Miljøpartiet De Grønne blir representert i bydelsutvalget, komiteer og utvalg.

Det å være folkevalgt er både interessant og givende. Som folkevalgt tar du aktiv del i demokratiet og de politiske beslutningene. Du får mulighet til å jobbe for de sakene du brenner for og mener er viktig, det kan være miljø, kultur, byutvikling, helse, sosiale utfordringer, barnehager, skole, barn, ungdom og eldreomsorg.

Har du forslag til listekandidater til Grorud MDGs liste? Alle innspill mottas med takk.

Ta kontakt med Grorud MDG på grorud@mdg.no eller tlf.: 45208928